SoSu Vikaren er drevet ud fra et ønske om at være et vikarbureau der møder mennesker der hvor de er.
SoSu Vikaren ledes og ejes af pædagog og social- og sundhedsassistent Michella Meyer. Igennem sine 15 år i vikarbranchen voksede et ønske om at gøre en forskel for både borgere og medarbejdere, inden for det pædagogiske område og i sundhedssektoren.
Da Michella i 2020 startede Sosu Vikaren, var det med et ønske om at skabe bedre vilkår for borgere såvel som de ansatte.
"De kender mig og de kender borgeren jeg er hos. Man er netop ikke bare et nummer i rækken"
Vi har bygget vores vikarbureau op på et menneskeligt fundament, med en klar vision for, hvordan vi mener at vi kan skabe en personlig, menneskelig og faglig kompetent service til alle vores borgere og kunder.
Hos SoSu Vikaren møder vi altid vores vikarer personligt, før samarbejdet begynder. Det giver os mulighed for at lære dem at kende - både fagligt og menneskeligt - så vi kan matche dem med netop de opgaver, de passer bedst til. Samtidig besøger vi løbende de institutioner, vi samarbejder med, for at sikre gensidig kvalitet og tryghed.
Vores vikarer står aldrig alene. Vi er tilgængelige hver dag fra kl. 6 til 24, så man altid kan få sparring eller vende oplevelser fra en vagt. Det skaber tryghed og giver mulighed for at reagere hurtigt, hvis der opstår situationer, der fylder. Hos os er det vigtigt, at man bliver hørt - både fagligt og personligt.
Hos SoSu Vikaren prioriterer vi både faglig udvikling og fællesskab. Vi afholder personaledage fire gange om året med fagligt indhold og mulighed for kollegialt samvær. Derudover tilbyder vi løbende kurser, f.eks. i HLR, pædagogisk arbejde og psykiatrisk eller somatisk indsigt - alt sammen for at styrke vores fælles kompetencer.
Jeg er uddannet pædagog og social -og sundhedsassistent, og har 15 års erfaring fra vikarbranchen.
Jeg startede SoSu Vikaren i 2020, da jeg igennem mine 15 år i vikarbranchen havde fået et voksende ønske om at gøre en forskel for både borgere og medarbejdere, inden for det pædagogiske område og i sundhedssektoren.
Jeg ønskede at lave et vikarbureau der skilte sig ud ved, at have en høj faglighed, stor menneskelighed og altid have kvalitet og ansvarlighed for øje.
Jane er uddannet socialpædagog i 2007. Hun har arbejdet på forskellige socialpædagogiske institutioner med voksne med fysiske og psykiske handicaps, samt arbejdet med borgere med forskellige psykiatriske diagnoser. I 2018 blev hun færdiguddannet som socialrådgiver, hvor hun fik erfaring med lovgivning og arbejdet med denne, inden for det sociale område.
Jane har mange alsidige opgaver i SoSuVikaren, og er samtidig primært ansvarlig for vores medarbejdere, hvilket ligger helt naturligt til hendes nærværende og omsorgsfulde sind.
Lad os mødes til en kop kaffe, og en uforpligtende samtale om, hvordan vi kan hjælpe dig eller jeres team. Vi har mange års erfaring i at støtte børn unge og voksne med særlige behov. Vores mål er at skabe løsninger, der virkelig gør en forskel.